hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۱۳۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان در حال ساخت است

قم|۱۳۰ واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده لرستان در حال ساخت است

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم گفت: تاکنون ساخت ۹۵ واحد در شهرستان چگینی و پل‌دختر توسط ستاد مردمی هدف‌گذاری شده است و ۳۵ واحد و یک مسجد نیز توسط آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در حال ساخت است.


به گزارش روابط عمومی سپاه استان قم، سردار سید محمدتقی شاه‌چراغی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار رویداد ایران از قم با اشاره به حضور نیروهای جهادی در مناطق سیل‌زده استان لرستان اظهار داشت: بعد از حادثه سیل در این منطقه و برخی از استان‌های دیگر کشور، استان قم به‌عنوان معین استان لرستان انتخاب شد و سپاه قم از همان روزهای اول به همراه گروه‌های جهادی و بسیجی وارد منطقه شدند و در مرحله اول و دوم اقدام به خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده کردند.
وی بابیان این‌که مردم قم نیز انصافا پای‌کار بودند، ابراز داشت: در مرحله سوم که ساخت و تعمیر منازل بود با دریافت کمک‌های مردمی از استان قم ساخت ۶۰ واحد در شهرستان چگینی آغاز شد.
شاه‌چراغی افزود: کمک‌های ارسالی از قم به‌طور عمده از سوی ستاد مردمی برای این ۶۰ واحد ارسال می‌شود.
وی بابیان این‌که به‌تازگی هم توافقی با حرم آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) صورت گرفته است، ابراز داشت: ساخت ۳۵ واحد مسکونی و یک باب مسجد در روستای زوران تل از توابع شهر معمولان با کمک و مساعدت آستان مقدس شروع‌شده است.
فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این به درخواست فرمانده قرارگاه بازسازی در استان لرستان مسئولیت ساخت ۳۵ واحد در روستای ابراهیم‌آباد نیز به سپاه قم واگذار شد.
شاه‌چراغی تاکید کرد: مردم را نباید فراموش کنیم چراکه در شرایط سختی به سر می‌برند و انشالله تمام هدف ما این خواهد بود تا آغاز فصل سرما این واحدها به بهره‌برداری برسند.
وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های مردمی و جهادی نیز به‌رغم دمای بالای هوا حضور فعالی در مناطق سیل‌زده دارند که جای تقدیر و تشکر دارد.
سیل در نخستین روزهای سال جاری منجر به خسارت‌های جانی و مالی در برخی از نقاط کشور شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد